Aangepaste dienstverlening i.v.m. Corona virus

Lees hier wat je moet weten

Onze aangepaste dienstverlening

We houden in de basis de richtlijnen aan van het RIVM. Dit betekent dat we zoveel mogelijk thuiswerken. Betekent dit dat alles stil komt te staan? Nee. Hieronder lichten we kort toe hoe we onze dienstverlening zoveel mogelijk Corona-proof hebben gemaakt voor jou als klant. Komt ie:

  • We schudden geen handen meer. Niet leuk, wel noodzakelijk.
  • Het DB+ Servicepunt is open maar kom alleen als het echt nodig is en plan vooraf je afspraak zodat er niet teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn. Ook willen we je vragen om bij binnenkomst je handen te desinfecteren en gepaste afstand te houden. Plan je afspraak hier in.
  • Hebben we een afspraak staan? Dan zetten we die om naar een afspraak op afstand via Webex Teams. Als het echt op locatie moet overleggen we dit met je.
  • Wijzigingen en storingen in systemen doen we zoveel mogelijk op afstand. Kan het niet anders? Dan nemen we contact met je op om te overleggen.
  • Loopt er nu een project of gaat dit binnenkort spelen? De projectleider neemt hierover contact met je op. We bepalen per project hoe we dit het beste kunnen oppakken.

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je vragen over onze aangepaste dienstverlening? Klik hier.