Aangepaste dienstverlening i.v.m. Corona virus

Lees hier wat je moet weten

Onze aangepaste dienstverlening

We houden in de basis de richtlijnen aan van het RIVM. Dit betekent dat we zoveel mogelijk thuiswerken. Betekent dit dat alles stil komt te staan? Nee. Hieronder lichten we kort toe hoe we onze dienstverlening zoveel mogelijk Corona-proof hebben gemaakt voor jou als klant. Komt ie:

  • We schudden geen handen meer. Niet leuk, wel noodzakelijk.
  • Je bent weer van harte welkom bij ons in het Servicepunt. Plan je afspraak hier in. Ook willen we je vragen om bij binnenkomst je handen te desinfecteren en gepaste afstand te houden. Graag tot snel!
  • Hebben we een afspraak staan? Dan zetten we die om naar een afspraak op afstand via Webex Teams. Als het echt op locatie moet overleggen we dit met je.
  • Wijzigingen en storingen in systemen doen we zoveel mogelijk op afstand. Kan het niet anders? Dan nemen we contact met je op om te overleggen.
  • Loopt er nu een project of gaat dit binnenkort spelen? De projectleider neemt hierover contact met je op. We bepalen per project hoe we dit het beste kunnen oppakken.

Helpende hand: maak gratis gebruik van Webex Teams!

Niet iedere organisatie heeft de tools om gemakkelijk op afstand samen te werken. Bijvoorbeeld met collega’s die thuis zitten of met klanten. Cisco heeft tijdelijk haar gratis Webex licentie uitgebreid met features, zodat klanten tijdens deze fase van het Corona virus zo goed mogelijk kunnen blijven werken op afstand. Interesse? We helpen je graag verder. Klik hier, vul de contactaanvraag in en we nemen contact met je op.

Eerst meer weten over Webex Teams? Klik hier.

Initiatieven vanuit KPN

Ook KPN neemt een aantal initiatieven om thuiswerkers te helpen. Vanaf 18 maart tot 15 april stelt KPN gratis vergadernummers beschikbaar voor alle thuiswerkers in Nederland. Ook mensen die geen klant zijn bij KPN en door het coronavirus nu thuiswerken kunnen gratis van dit initiatief gebruik maken. Vraag je vergadernummer hier aan.

Een 2e initiatief vanuit KPN is dat mobiel bellen buiten de bundel naar Nederlandse nummers bij grootzakelijke klanten en KPN ÉÉN klanten niet in rekening wordt gebracht in deze periode (met uitzondering van 0800/0900-nummers).

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je vragen over onze aangepaste dienstverlening? Klik hier.