Service overeenkomst

Stabiliteit en continuïteit van de communicatieomgeving is voor ieder bedrijf essentieel. Storingen kosten al snel handen vol geld en kunnen vervelende gevolgen hebben. Om in dit soort crisismomenten te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent, bieden wij je een serviceovereenkomst.

Stabiliteit en continuïteit van de communicatieomgeving is voor ieder bedrijf essentieel. Storingen aan bijvoorbeeld je communicatieomgeving, waardoor je niet meer kunt bellen, telefonisch onbereikbaar bent of niet kunt werken zoals je gewend bent, kosten je organisatie al snel handen vol geld en kunnen ook andere vervelende gevolgen hebben. Om in dit soort crisismomenten te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent, bieden wij je een serviceovereenkomst.

Serviceovereenkomst

Met een serviceovereenkomst van DB+ kun je 24/7 contact met ons opnemen. Tijdens werktijden kun je rechtstreeks bellen met je vaste contactpersoon op Support. Buiten werktijden wordt er bij een storing binnen de vastgestelde reactietijd contact opgenomen en is een van onze Engineers binnen de vooraf bepaalde responstijd ter plaatse of wordt er op afstand (remote) ingelogd in je omgeving. In de serviceovereenkomst worden daarnaast afspraken gemaakt over oplostijden bij uitval van je communicatiesysteem en het onderhoud van je telefonieomgeving.

Strippenkaart

In onze serviceovereenkomst zijn tevens een aantal strippen meegenomen voor het doorvoeren van wijzigingen op de bij DB+ in beheer zijnde omgeving. Hierdoor maak je in eerste instantie geen kosten voor wijzigingen. Tevens bestaat de mogelijkheid om een aanvullende strippenkaart af te nemen.

Meer info over beheren?

Wil je meer weten over onze oplossingen voor beheren? Laat het ons weten en wij nemen contact met je op!

Meer over beheren