Klantcase | Royal Brinkman over KPN ÉÉN

Olaf
Groenheijde

Ik kan natuurlijk mooi vertellen hoe geweldig onze oplossingen zijn. KPN ÉÉN dit, KPN ÉÉN dat. Maar wat echt telt, is wat onze klanten vinden! Bekijk de video of lees de ervaring van Royal Brinkman met KPN ÉÉN.

Het tijdperk voor KPN ÉÉN

Royal Brinkman heeft meerdere vestigingen in binnen- en buitenland (7 in Nederland en 9 in het buitenland). Om goed bereikbaar te zijn stond op elke vestiging een eigen telefooncentrale. Je hoeft geen rekenwonder te zijn om te realiseren dat de eenmalige investering van deze telefooncentrales destijds pittig was. Maar waar vooral de crux zat was het omslachtige beheer. De nieuwe telecomoplossing moest daarom eenvoudig te beheren zijn voor alle vestigingen. Succes van een oplossing gaat alleen verder dan het beheer. Royal Brinkman wilde ook graag de kwaliteit en bereikbaarheid naar klanten vergroten en medewerkers de tools geven om altijd en overal hun werk te kunnen doen. Na een grondige analyse vanuit onze kant bleek KPN ÉÉN de best passende oplossing.

Tevreden over KPN ÉÉN?

De oplossing KPN ÉÉN biedt de eenvoud die Royal Brinkman zocht voor het beheer. Centraal voor alle vestigingen en gemakkelijk vanuit een beheertool. “Dit levert een enorme tijdsbesparing op” aldus Henk Naaktgeboren (Project Manager). Ook is de bereikbaarheid voor klanten verbeterd en de medewerkertevredenheid rondom de tools voor telecom en IT gestegen. Door te investeren in een cloudoplossing hebben ze ook geen hoge, eenmalige investering voor de aanschaf van telefooncentrales. Ze betalen nu een vast bedrag per maand, per medewerker. En alleen voor datgeen wat je daadwerkelijk verbruikt. Al vind ik dat laatste eigenlijk meer dan logisch 😉

Wil je meer weten over cloud telefonie in relatie tot besparen/kosten? Bekijk dan deze blog.

Choose your own device

Graag neem ik het liefst alles uit handen voor je. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Naast de oplossing KPN ÉÉN, heb ik Royal Brinkman daarom ook geholpen bij een ander vraagstuk. Iedereen kreeg eerder hetzelfde mobiele toestel. In de praktijk zag Royal Brinkman dat medewerkers steeds vaker zelf het type smartphone wilden kiezen. Begrijpelijk, maar minder prettig voor IT. Dit zorgt namelijk voor een grote diversiteit aan verschillende besturingssystemen, waardoor het beheer en de beveiliging moeilijk centraal te organiseren is. Onze oplossing? Medewerkers die in aanmerking komen voor een nieuw toestel krijgen een actiecode toegestuurd met een bepaald budget. Met deze actiecode kunnen zij online in onze bestelmodule een telefoon uitzoeken en direct bestellen. Wel binnen de gestelde randvoorwaarden van IT. En wil men een duurder toestel dan het toegekende budget? Dan is het verschil bij te betalen via iDEAL. Het saldo? Iedereen blij. Daar houden wij van bij DB+.

Ben je ook op zoek naar een nieuwe oplossing? Met onze uitgebreide menukaart weet ik zeker dat wij een passende oplossing voor jullie in huis hebben. Een oplossing type maatpak. Ik adviseer je graag. Uiteraard kan je ook nog even verder surfen. Bekijk onze kennistuin voor meer interessante artikelen.

Meer info over cloud?

Wil je meer weten over onze Cloud oplossingen? Laat het ons weten en wij nemen contact met je op!

Meer weten over cloud