Een 9+ klantbeleving. Hoe doe je dat?

In 1,5 uur praktische inzichten in klantbeleving en een dosis fijne inspiratie om mee aan de slag te gaan!

Waarom deze kennissessie over klantbeleving?

Wij gaan voor een 9+ klantbeleving bij DB+. Die ambitie roept regelmatig vragen op bij klanten. Niet dat ze het niet geloven, maar meer in trend van “Jullie doen dit zo gaaf…. vertel eens hoe jullie dit aanpakken?”. Dit doen we graag. Want tja, hoe leuk wordt zaken doen als we allemaal een topklantbeleving leveren 😉

De laatste tijd kregen we bovenstaande vraag steeds vaker. En daar was het idee geboren. Waarom organiseren we niet een sessie bij ons? Een goede bak koffie met iets lekkers en samen bomen over klantbeleving.

Wat kun je verwachten?

Een 9+ klantbeleving gaat niet over cijfers, maar vooral over cultuur, mindset en gedrag. We nemen je graag mee in hoe wij dit hebben aangepakt. Naast verhalen uit de praktijk zorgen we ook voor leuke en praktische inzichten in klantbeleving. Tot slot en niet geheel onbelangrijk: je kan met andere bedrijven sparren over dit onderwerp en elkaar inspireren.

Onze kennissessie is uiteraard geheel kosteloos. Dit op de kostbare 1,5 uur van jouw tijd na dan.

Wanneer
Donderdag 31 oktober van 15.00 – 16.30 uur

Waar
DB+ Naaldwijkseweg 100 in Wateringen

Schrijf je nu in

en zorg dat je er bij bent

Ervaringen van andere deelnemers

met een gemiddelde beoordeling van een 8,8

  • Nuttig en inspirerend. Lekker informeel en op een persoonlijke manier ingevuld. Dat spreekt me erg aan.
  • Super initiatief. Prima presentatie en gastvrijheid. Nuttig voor vele aanwezigen.
  • Interessante sessie! Leuk om het verhaal achter de rebranding te horen. Knap hoe jullie het hele team hebben meegekregen in de klantbeleving.
  • Interessant, de tijd vloog voorbij, waarbij wij geïnspireerd zijn en handvatten hebben gekregen om de klantbeleving bij onze organisatie naar een hoger niveau te tillen, om te beginnen met het maken van keuzes en het meekrijgen van de vlaggendragers.