Mandy Prins

Support

Over Mandy

Sinds november 2013 behoor ik tot harde kern van het Support team. In deze functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor mijn vaste klantgroep. Vragen, opmerkingen en aanvragen komen bij mij terecht. Het leuke aan deze functie is het klantcontact en het opbouwen van een relatie. Hoe fijn is het om zoveel mogelijk te kunnen ontzorgen op telecom gebied?

Naast mijn functie op Support ben ik kartrekker van DB Optimaal. Dit betekent dat ik 2 ochtenden in de week niet op mijn plekje op Support, maar in ons Optimaal lokaal te vinden ben! Hier houden we ons bezig o.a. met proces optimalisatie en de verbeterhartslag! Ook zorgen we ervoor dat nieuwe producten/diensten kunnen worden aangeboden door de collega’s van Sales.

In mijn vrije tijd ga ik graag op stap, uit eten of motor rijden. Daarnaast ben ik elke thuiswedstrijd van Feyenoord in het stadion te vinden met mijn vader en zusje. Tot slot ga ik, net als veel mensen, graag op vakantie. Twee jaar geleden heb ik vier weken lang door Australië gereisd met een camper. Dat was een geweldige ervaring en smaakte zeker naar meer!