5

stappen naar een nieuwe totaaloplossing

Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Klinkt leuk, maar hoe dan? Bekijk onze aanpak

Group 8

Inventarisatie & advies

stap 1

Uiteindelijk zijn telecom en IT maar een middel. Maar voor welk doel? Dat willen we eerst van je weten voordat we aan de slag gaan. Dat betekent voor ons goed luisteren, maar ook kritische vragen stellen. Op basis daarvan krijg je een advies voor een oplossing. In deze fase betrekken we al meteen meerdere teamleden. Ambassadeurs, noemen we die. Zo bepaal je later makkelijk hoe succesvol de oplossing nou echt is.

Group 3

Ready? Steady?

stap 2

Yes, we hebben een go! Onze projectleider neemt je stap voor stap mee naar de finish. Hoe? In de vorm van een overzichtelijke planning. Vervolgens bereiden we de omgeving voor op de livegang. Vlak voordat we écht live gaan, doen we nog een refresh. Kwestie van alles weer even top of mind krijgen. De training van de ambassadeurs begint ook in dit stadium. Zo kunnen ze bij livegang meteen vragen beantwoorden. Wel zo handig.

Group 5

Livegang

stap 3

Je introduceert natuurlijk niet iedere dag nieuwe telecom of IT-oplossingen in de organisatie. Zoiets is best spannend en dat snappen we heel goed. Dus doen we er alles aan om zoveel mogelijk van die spanning weg te nemen. Dat begint met alles goed afstemmen. Welke begeleiding heb je nodig? Wie wordt wanneer getraind? We begeleiden de livegang tot in de puntjes en gaan net zolang door totdat alles werkt. Op de dag zelf maken we een rondje langs de velden voor toelichting en begeleiding. Restpunten stellen we direct samen vast. Kort op de livegang evalueren we gezamenlijk het project.

Group 7

Adoptie

stap 4

De adoptiefase start eigenlijk al vanaf het begin. Dan bepalen we welke activiteiten we inzetten en hoe we de adoptie zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen. Want dat alles nu staat betekent niet dat we klaar zijn. Integendeel. In deze fase zorgen we dat onze oplossing niet alleen efficiënt is, maar ook voor werkplezier zorgt. Uiteraard doen we dit samen met het team.

Group 10

Support

stap 5

Na een succesvolle oplevering laten we je niet zomaar aan je lot over. Natuurlijk, updates of wijzigingen krijg je sowieso door van ons. Maar we gaan nog een stapje verder. Maak kennis met je vaste contactpersoon! Ze kent alle ins en outs van de oplossing. Een vraag? Iets wijzigen? Of werkt er iets niet helemaal zoals je wil? Zij regelt het voor je. En hebben we er al bij verteld dat ze super sympathiek is? Nou, bij deze.