KPN EEN MKB

KPN ÉÉN MKB. De geïntegreerde cloudoplossing voor zowel je vaste en mobiele telefonie èn vast en mobiel internet. Bekijk hieronder de mogelijkheden van KPN ÉÉN.

Whitepaper aanvragen

Met de komst van cloud telefonie werd de behoefte van veel organisaties beantwoord: een omgeving die meegroeit of krimpt, toegang tot vooruitstrevende functionaliteiten en van hoge eenmalige investeringen, naar een vast bedrag per maand. KPN ÉÉN is zo’n cloud telefonie oplossing. Met KPN ÉÉN van KPN heb je, heel verrassend, één geïntegreerde cloudoplossing voor je vaste en mobiele telefonie èn vast en mobiel internet.

Geïntegreerde cloudoplossing op maat

Op basis van de wensen van je medewerkers kun je binnen KPN ÉÉN per medewerker een profiel selecteren. Gebruikersopties als receptie, call center, software integratie CRM, gespreksopname en Manager/Assistent opties kun je ook per medewerker toevoegen. Zo ontwikkel je een oplossing op maat voor je gebruikers èn organisatie. Een compleet verhaal vinden wij. Maar wacht… er is meer. Je hebt namelijk ook maar één contract, één factuur en één aanspreekpunt. Dit bied je natuurlijk erg veel gemak en duidelijkheid. En als klap op de vuurpijl: het platform wordt continu vernieuwd en voorzien van nieuwe functionaliteiten. Deze updates zijn inbegrepen en het beheer doen wij.

Vast en mobiel op één nummer bereikbaar

Met de PBX module van KPN ÉÉN integreert het mobiele toestel met de (cloud) telefooncentrale. Hierdoor is je mobiele toestel een volwaardig onderdeel van de telefooncentrale. Voor de ‘nerds’ beter bekend als vast mobiel integratie. Je bent hierdoor vast en mobiel op één enkel (vast) nummer bereikbaar en belt via één (vast) nummer uit.

Vaste telefonie binnen KPN ÉÉN

Je hebt geen fysieke telefooncentrale meer nodig. Alle geavanceerde functionaliteiten voor telefooncentrales worden direct geleverd vanuit het betrouwbare datacenter en netwerk van KPN. Bovendien bel je vanaf je vaste toestel onbeperkt naar vaste een mobiele nummers in Nederland voor een vast bedrag per maand (per gebruiker).

Vestigingen veilig verbinden

Na links en rechts wat incidenten op het gebied van cybercrime is er steeds meer aandacht voor een veilige IT en telecom omgeving. Met IP-VPN kun je meerdere vestigingen veilig onderling verbinden en thuiswerkers krijgen veilig toegang tot het bedrijfsnetwerk.

KPN ÉÉN is schaalbaar

Verandert je organisatie in aantal medewerkers of benodigde functionaliteit? Geen probleem! Je kunt heel eenvoudig het aantal gebruikers aanpassen, nieuwe gebruikers- of groepsopties toevoegen of opzeggen en per medewerker een passend profiel kiezen. Zo betaal je alleen voor wat je gebruikt. Logisch.

Ervaar KPN ÉÉN met een live demo

Allemaal leuk, maar het is net als met een mooi hifi-installatie. Je moet het zelf ervaren. In ons Experience center geven we je graag een demo over alle mogelijkheden van KPN ÉÉN.

Nog meer functionaliteit….

We geven je graag kort nog wat belangrijke weetjes over KPN ÉÉN.

  • Met de module Zakelijk Pinnen worden betaaltransacties via een gecertificeerde besloten verbinding getransporteerd naar de pintransactieverwerkers.
  • Telefooninstellingen wijzig je gemakkelijk zelf via je pc of MijnGesprek app op je smartphone. Zo ben je beter bereikbaar op je vaste nummer, ook buiten kantoor.
  • Collega’s kunnen MB’s onderling delen op basis van het groepstegoed.

Meer weten over Cloud telefonie in het algemeen? Check onze blogs.

Als onafhankelijk adviseur helpen we je graag bij de oriëntatie naar een oplossing voor Cloud telefonie. In onze kennistuin hebben we meerdere interessante blogs voor je klaar staan. Klik hier voor een gezonde dosis inspiratie.

Veelgestelde vragen over KPN EEN MKB

Wat is KPN EEN MKB?

KPN ÉÉN MKB is een volledig geïntegreerde hosted oplossing voor vaste en mobiele telefonie en internet. Daarbij heb je het gemak van één contract, één factuur, één aanspreekpunt en één helpdesk. Een flexibele en schaalbare communicatieomgeving. Geen hoge eenmalige investeringen, maar een vast bedrag per maand.

Wat zijn de voordelen van KPN EEN?

  • Bereikbaarheid: met de telefooncentrale in de cloud optimaliseer je de bereikbaarheid van het bedrijf en je medewerkers. Je bent beter bereikbaar voor je klanten op het vaste nummer, ook buiten kantoor. Je telefooninstellingen wijzig je zelf via je pc of de MijnGesprek app op je smartphone.
  • Geen hoge investering in telefooncentrale, maar één vast bedrag per maand.
  • Eenvoud en Flexibiliteit: eenvoudig het aantal gebruikers opschalen of verlagen. Zo kan KPN ÉÉN naadloos meegroeien of krimpen met de organisatie.
  • Klaar voor de toekomst: KPN ÉÉN wordt continu vernieuwd en voorzien van nieuwe functionaliteiten. Zo maak je altijd gebruik van de laatste softwareversie.
  • Extra veilig internet met vast IP-adres voor het gebruik van beveiligingscamera’s, printers of alarmen.

Hoe kan ik KPN EEN beheren?

Met de MijnGesprek App of via de beheerportal kun je KPN ÉÉN gemakkelijk beheren. Hier kun je b.v. gemakkelijk je eigen callflow inrichten of een tijdelijk feestdagenschema instellen. Je kunt ervoor kiezen om het volledige beheer bij ons neer te leggen, of om dit (gedeeltelijk) zelf te doen. Voor welke manier je ook kiest: je zult zien dat het je een stuk gemak brengt!

Heb ik een fysieke telefooncentrale nodig?

Met vaste telefonie van KPN ÉÉN is een fysieke telefooncentrale niet meer nodig. Alle functionaliteiten worden via het datacenter van KPN geleverd. Je stelt gemakkelijk je cloud telefooncentrale in via de MijnGesprek App of via de beheerportal.

KPN EEN in een whitepaper

80% van het bedrijfsleven stapt over op Cloud telefonie. KPN EEN is zo’n cloud telefonie oplossing. In dit whitepaper vind je de functionaliteiten en voordelen van KPN EEN. Zo helpen we je een handje in de oriëntatie.

Vraag de whitepaper aan