Telefooncentrale

Zakelijke vaste telefonie neem je af in de vorm van een fysieke telefooncentrale of in de cloud. Belangrijk is dat je bereikbaar bent én blijft. Lees hieronder onze oplossingen.

Jouw telefooncentrale op locatie of in de cloud

Iedere organisatie is anders als het gaat om telefonie. Waarschijnlijk herken je je in één van deze situaties:

  • Je hebt een telefooncentrale op locatie
    Kijk ‘m eens hangen; de telefooncentrale. Hij is nog niet ouder dan 5 jaar en daarom wijs je hem liever nog niet de deur. Maar, je wilt uiteraard wel bereikbaar blijven. Dat kan met VoIP telefonie.
  • Je hebt geen telefooncentrale op locatie
    Betrouwbare telefonie is ook mogelijk zonder een telefooncentrale op locatie. Dit heet cloud telefonie of ook wel hosted telefonie. Je telefooncentrale staat in deze situatie in het datacenter (de cloud) bij de provider.
  • Je wilt een (andere) telefooncentrale op locatie
    Ook dat kan gewoon. Wij leveren de Cisco Unified Communications Manager (voorheen Call Manager). Deze fysieke telefooncentrale is met name geschikt voor grote organisaties die eigen beheer willen voeren.

Zakelijk telefoon abonnement

Welke telefooncentrale je ook hebt; op ieder potje past een deksel. Voor onze zakelijke telefonie werken we samen met sterke telecom en IT partners. Jongens waar je van op aan kunt. Hier kunnen wij mee lezen en schrijven. Hieronder vind je per provider de mogelijkheden.

KPN

Met mooie woorden noem je ons KPN Excellence/Platina Partner. Als Excellence Partner kunnen we je het pas écht gemakkelijk maken. Naast advies en verkoop verzorgen we ook de levering, installatie, facturatie en service. Hierdoor heb jij je eigen persoonlijke aanspreekpunt voor al je vragen. Daarnaast zijn wij ook KPN EEN Grootzakelijk partner.

KPN EEN

KPN EEN is de cloud telefonie oplossing van KPN. Dit is een volledig geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet. Met deze constructie kies je een passend profiel per medewerker, die je maandelijks op- en af kunt schalen. Zo betaal je alleen voor wat je gebruikt.

Meer informatie over KPN EEN

Vodafone

Als Vodafone Solutions Partner kennen we alle ins & outs van de Vodafone oplossingen. Goed advies over welke oplossing bij jouw organisatie past, kunnen we daarom sowieso geven. Daarnaast zijn wij Self Installed partner voor Vodafone One Net, waarbij we naast het adviseren ook de volledige installatie oppakken. Handig!

Kies je voor vaste telefonie van Vodafone, dan zijn er drie smaken: Vodafone One Fixed, Vodafone OneNet of Vodafone Flex.

Vodafone One Fixed

Vodafone One Fixed is een veilige, schaalbare oplossing voor de ontsluiting van je bestaande bedrijfstelefooncentrale naar het openbare telefoonnetwerk. Geschikt voor zowel traditionele als IP bedrijfstelefooncentrales.

Meer informatie over Vodafone One Fixed

Vodafone OneNet

Vodafone One Net Enterprise is de cloud telefooncentrale van Vodafone. Je combineert vaste telefonie, mobiele telefonie en data in één geavanceerde clouddienst. One Net kan naadloos meegroeien of krimpen met je organisatie waarbij je per medewerker kunt kiezen voor een passend profiel.

Meer informatie over Vodafone One Net

Vodafone Flex

Vodafone Flex is gebaseerd op SD-WAN technologie en kan op ieder netwerk worden aangesloten. Dit kan dus over een Vodafone verbinding zijn, maar net zo goed over een verbinding van een andere provider. Hoe snel kan dit geleverd worden? Binnen 24 uur kan het geregeld zijn!

Meer informatie over Vodafone Flex

Cisco

Onze titel Cisco Premier Partner dragen we met trots. In een notendop hebben we als Cisco partner alle kennis in huis om je goed te adviseren over de oplossingen van Cisco.

Cisco Unified Communications Manager

Ken je de telefooncentrale nog die vroeger aan de muur hing? De Cisco Unified Communications Manager (voorheen Call Manager) is eigenlijk dezelfde telefooncentrale, maar dan een stuk moderner en beter. Dit telefonieplatform van Cisco biedt verregaande mogelijkheden om diensten zoals voice, video en messaging te ondersteunen. Daarbij is deze koppelbaar met diverse systemen en gateways van derden, waardoor dit in verschillende branches wordt gezien als een onmisbare oplossing. Hoe je de Cisco Unified Communications Manager precies configureert is uiteraard helemaal afhankelijk van jouw wensen.

Meer informatie over Cisco Unified Communications Manager

Overstappen van zakelijke telefonie

Een overstap maak je uit nood (je bent niet tevreden) of uit plezier (je wilt eens wat anders). Hoe dan ook. Neem onderstaande punten mee als je een overstap wilt maken:

  • Kies de nummers die je mee wilt nemen
    Komt er alleen nog maar reclame binnen op je oude, vergeten fax? Of staat er nog een privénummer van een oud medewerker op de lijst? Tijd om op te schonen! Vaak kan dit voor een kostenbesparing zorgen. Wij kunnen je helpen bij een uitdraai van de nummers die je afneemt in de huidige situatie.
  • Introductie van de nieuwe telecom of IT-oplossing
    Een nieuwe telefonie of IT-oplossingen introduceren in de organisatie kan best spannend zijn. Denk daarom goed na over het volgende: Wie moet er getraind worden? Welke begeleiding heb je zelf nodig? Wanneer ga je over? We kunnen je hierbij helpen. Lees hier meer over in onze aanpak.

Meer info over cloud?

Wil je meer weten over onze Cloud oplossingen? Laat het ons weten en wij nemen contact met je op!

Meer weten over cloud