Voorwaarden toegangscode T-Mobile

Aan deze voorwaarden dient de nieuwe toegangscode voor jouw T-Mobile voicemailbox te voldoen.

Gebruik je de toegangscode? Wijzig 'm vooraf

Halverwege maart vernieuwt T-Mobile haar voicemailplatform voor mobiele telefonie zodat het systeem nog veiliger is. Iedere gebruiker die een toegangscode voor zijn voicemail gebruikt, dient deze te wijzigen vóór de overzettingsdatum. Zo weet je zeker dat deze voldoet aan de striktere voorwaarden die T-Mobile vanaf dan aan de toegangscode stelt. En nog belangrijker dat je nog steeds bij je voicemailbox kan. Deze code heb je nodig als je jouw voicemail wilt afluisteren in het buitenland of als je via een ander toestel je voicemail belt.

Waar wijzig je de toegangscode? 

  • Bel 1233 en volg de stappen in het keuzemenu.

De spelregels

  • De nieuwe voorwaarden voor de toegangscode zijn:
    • Minimaal 4 tot 8 cijfers (wij adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken)
    • De cijfers mogen niet gelijk zijn (bijv. geen 22222 of 22281)
    • De cijfers mogen geen opeenvolgende reeks zijn (bijv. geen 123456 of 876543)
  • Voicemailinstellingen kun je tot drie dagen voor de overzetting wijzigen. Daarna is dit niet meer mogelijk
  • Na de overzetting blijven alle voicemail instellingen hetzelfde
  • Iedere gebruiker wordt automatisch overgezet naar het nieuwe systeem. Een bericht achterlaten of afluisteren werkt gewoon in deze periode
  • Opgeslagen berichten zijn nog 21 dagen beschikbaar. Hierna worden deze voicemails automatisch verwijderd
  • De overzetting naar het nieuwe voicemailsysteem geldt zowel voor reguliere voicemail als Visual Voicemail van T-Mobile (iPhone)
  • Het verkorte nummer 1233 blijft het nummer om je voicemail te bellen. Gebruik je het langere 06 nummer? Dan kan het zo zijn dat je tijdelijk het nummer 06-24001234 belt om je voicemail te beluisteren. Na maximaal twee weken is automatisch het originele nummer 06-24001233 weer beschikbaar.

Vragen over deze update?

Heb je vragen over de wijziging aan je T-Mobile voicemail? Laat het ons gerust weten via 0174 – 316 060, je Accountmanager of kijk op de T-Mobile Klantenservice pagina.