Zakelijke telefonie

Er gaat niks boven persoonlijk contact. Zakelijk bellen is nog steeds de meest gebruikte vorm van communicatie. Dat wil je dus goed geregeld hebben.

Vraag een gemiddelde 16-jarige of hij weleens belt en hij kijkt je aan alsof je ‘m vraagt of hij weleens vuur maakt met stokjes. De WhatsApp-generatie groeit gestaag, maar binnen organisaties is bellen nog steeds de meest gebruikte vorm van communicatie. Dat zal ook nog wel even zo blijven, want er gaat niks boven persoonlijk contact. Dat wil je dus goed geregeld hebben.

Ken je VoIP of cloud telefonie al?

Vast, mobiel en internet uit de cloud

Je hebt er vast van gehoord of bent er zelfs helemaal in thuis: VoIP bellen. VoIP staat voor Voice over IP; oftewel bellen via internet. Nu ISDN stopt is cloud of voip telefonie aan zet. Cloud is vandaag de dag sowieso het toverwoord in digitale-transformatie-land. Die ontwikkeling zorgt er ook voor dat zo’n beetje iedereen het aanbiedt. Maar wat kies je dan? Kijk, wij doen het goed of we doen het niet. En dat begint met het kiezen van sterke partners. Jongens waar je van op aan kunt. Vast, mobiel of internet. Los of geïntegreerd. Allemaal uit dezelfde beheerde, tsja, wolk, zeg maar. Op onze uitgebreide menukaart staat altijd het juiste smaakje. Dus ook voor jou. Uiteraard schaalbaar, flexibel en voorspelbaar in de kosten. Maar bovenal helpt het je met beter klantcontact en meer werkplezier. Zo maak je het je team lekker makkelijk.

Zakelijk vast bellen via KPN, Vodafone, Cisco of T-Mobile

Onze telecomoplossingen zijn van het ambachtelijke soort, type maatpak. Of het nou gaat om vaste telefonie of mobiele telefonie. Om simpele oplossingen of complexe vast-mobiel integraties over meerdere vestigingen. Wij zorgen dat het precies past binnen jouw organisatie.

Onze strategische partners zijn:

Onze zakelijk telefonie oplossingen

Meer info?

Wil je meer weten over onze telecomoplossingen? Laat het ons weten en wij nemen contact met je op!

Meer weten over telecom

+65

medewerkers

+2000

klanten

+38

NPS

88%

Customer Effort Score