Cloud telefonie

De telefooncentrale aan de muur verdwijnt en Cloud telefonie is aan zet. Of hosted, VoIP. Geef het beestje een naampje. We bieden je in ieder geval de best mogelijke oplossing. Want ja, wij doen het goed of we doen het niet.

De telefooncentrale aan de muur verdwijnt en Cloud telefonie is aan zet. Of hosted, VoIP. Geef het beestje een naampje. We bieden je in ieder geval de best mogelijke oplossing. Want ja, wij doen het goed of we doen het niet. Om dit ook waar te maken hebben we een uitgebreide menukaart. Zo zetten we altijd het juiste gerecht op tafel. Ook wel een passende oplossing genoemd.

Smaakmaker in Cloud telefonie

We kiezen voor sterke smaakmakers. Vodafone, KPN en RoutIT. Bepalende spelers in het landschap van Cloud telefonie. Met deze partners zorgen we voor een oplossing van het ambachtelijke soort.

Één chefkok

Met deze smaakmakers kies je voor een oplossing waarbij zij volledig eindverantwoordelijk zijn voor zowel het Cloud telefonie platform, de infrastructuur en de mobiele telefonie. Allemaal uit dezelfde beheerde, tsja, wolk, zeg maar. En met volledige eindverantwoordelijkheid bedoelen wij dat alle onderdelen door dezelfde leverancier worden geleverd en beheerd. Niet vier koks die over één hoofdgerecht bakkeleien. Wel zo fijn. Hier kort nog wat voordelen op een rij:

  • Eenvoud siert. Daarom heb je één aanspreekpunt en één factuur
  • Geen hoge eenmalige investering in een telefooncentrale, maar één vast bedrag per maand
  • Inzicht en beheersbaarheid voor de gehele omgeving met behulp van een online portal
  • Altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten door kosteloze updates

Even platgeslagen. Hoe werkt het?

  • Per medewerker bepaal je het juiste profiel. In de basis heb je de keuze tussen een vast profiel, mobiel profiel of gecombineerd profiel. Zo kan je iedere medewerker voorzien van een profiel dat goed past.
  • Omdat je per medewerker bepaalt wat hij of zij nodig heeft, betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk verbruikt.
  • Per profiel betaal je een vast bedrag per maand. Dat maakt het ook nog eens heel duidelijk en voorspelbaar.
  • Is er een nieuwe versie met verbeterde features? Geregeld. De software updates en het onderhoud van het Cloud platform zitten verwerkt in de prijs per maand.
  • Krimpt of groeit je organisatie? Met onze Cloud oplossingen schaal je gemakkelijk op- of af qua profielen.

Cloud telefonie in een whitepaper

80% van het bedrijfsleven stapt over op Cloud telefonie. Een oplossing die je zeker onder de loep wilt nemen. Met deze whitepaper helpen we je een handje in de oriëntatie en nemen we je mee in een aantal belangrijke aandachtspunten.

Whitepaper cloud telefonie aanvragen