Receptie bedienpost

De receptie is het visitekaartje van je organisatie. Je wilt geen wachttijden, onbeantwoorde oproepen of na lang wachten dat het gesprek wordt opgehangen zonder iemand te hebben gesproken. Je wilt dit goed geregeld hebben.

Klantvriendelijkheid begint bij de receptie. Dit is het visitekaartje van je organisatie. Niemand wil dat de telefoon te lang over gaat en er vervolgens verbonden wordt naar een persoon die in een meeting zit. En wanneer dat dan wel gebeurt, die beller na lang wachten niet netjes terugvalt naar de receptie maar wordt opgehangen. Of dat er simpelweg iemand belt en de receptie geen idee heeft bij wie ze het belletje kwijt moet. Je wilt dit goed geregeld hebben. Tada… de Receptie bedienpost.

Receptie bedienpost; een must voor je organisatie

Ben je het roerend eens met bovenstaande? Dan is onze Receptie bedienpost een must. Met deze add-on op je cloud telefonie omgeving zorg je ervoor dat de receptie een eerste indruk geeft om nooit te vergeten. Mooi verhaal, maar wat kan deze tool dan allemaal?

  • Staat er nu nog een groot (wat prehistorisch) toestel met ontelbare hoeveelheid knopjes bij de receptie? Deze verdwijnt. Wat krijg je er voor terug? Een overzichtelijke applicatie op je beeldscherm.
  • De receptioniste is eindelijk van de vervelende pop-ups af over dingen als Java plug-ins. De tool is namelijk niet webbased, maar op basis van installatie. Hierdoor heb je ook altijd dezelfde look and feel.
  • Je krijgt inzicht in de status van al je collega’s. Dit is mogelijk voor zowel de vaste als mobiele toestellen.
  • Doorverbinden naar een collega is een kwestie van het gesprek naar de juiste collega ‘slepen’ met je muis.
  • Je maakt heel eenvoudig subgroepen aan voor bijv. teams of afdelingen. Zo vind de receptioniste nog sneller de juiste persoon om naar door te verbinden.
  • Niet alleen zie je de belstatus, maar je hebt ook inzicht in de agenda van je collega’s (dit op basis van integratie met Outlook).
  • Je kunt meerdere telefoonboeken raadplegen.
  • Klanten en leveranciers kun je een verkort nummer meegeven, waardoor uitbellen nog gemakkelijker wordt.
  • Als je belt gebeurt dat ook direct. Dit klinkt misschien logisch, maar bij veel Receptie bedienpost clients voor cloud telefonie is dit niet zo. Wanneer je belt, word je eerst teruggebeld en vervolgens wordt de verbinding pas opgezet.

Meer info over cloud?

Wil je meer weten over onze Cloud oplossingen? Laat het ons weten en wij nemen contact met je op!

Meer weten over cloud