Klantbeloftes en feiten

Wij gaan voor een 9+. Daarmee bedoelen we dat we echt een plek willen veroveren in het hart van onze klanten.

Klantbeloftes en feiten

Wij gaan voor een 9+. Daarmee bedoelen we dat we echt een plek willen veroveren in het hart van onze klanten. Daar doen we ons stinkende best voor. Dat begint met deze vijf beloftes. En ja, daar mag je ons best op afrekenen.

  • We doen het goed of we doen het niet
  • We willen je leren kennen zodat we kunnen samenwerken vanuit betrokkenheid
  • We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen
  • We hebben vitale, enthousiaste en deskundige medewerkers en dat merk je
  • We willen het iedere dag een beetje beter doen

+41

Gemiddelde NPS cijfer

3x

zo vaak krijgen we een 9 dan een 7

92%

ervaart weinig tot zeer weinig moeite om een probleem opgelost te krijgen

8,3

Onze klanten beoordelen ons met een 8,3 gemiddeld

Nu denk je misschien: lekker makkelijk, dat kan ik ook wel beloven. Klopt, dat is ook makkelijk. Maar belofte maakt schuld, dus onderzoeken wij elk kwartaal of we die 9+ wel halen. Hier pak aan, zomaar wat feitjes uit ons klantonderzoek. Dit alles op basis van onderzoek onder ruim 300 van onze klanten.